513BCM05 | پیمان خطوط شرق | بومی سازی فناوری در سیستم های اتوماسیون و کنترل

513BCM05

با استفاده از این ماژول می توان حداکثر تا 8 ماژول پردازنده را در کانفیگ RTU اضافه نمود. چنانچه باز هم نیاز به توسعه باس RTU داشته باشیم ، می توان این توسعه را از طریق ارتباط این ماژول با پورت RJ45 آن به سابرک دیگری انجام داد . همچنین این ماژول قابلیت دسترسی به سیگنال های TSI , TSO , ALARM , WARNING از بیرون از RTU را فراهم می آورد.

لازم به توضیح است که استفاده از این ماژول در مواقعی که سابرک اختصاصی Communication وجود داشته باشد منتفی است ولی در مواقعی که از سابرک های دیگر استفاده گردد نیاز به استفاده از این ماژول برای ارتباط باس پروسسورها خواهد بود .

ویژگی های این محصول :

این ماژول در سابرک های سوینگ 23ET24 / SMS10 / SMS12 / SFR02 مورد استفاده قرار می گیرد.

همراه با این ماژول دو مجموعه کانکتور/کابل تحویل می گردد و درصورت نیاز به تعداد بیشتر بایستی بصورت مجزا سفارش گذاشته شود .

در صورت استفاده از این ماژول در سابرک SMS10 / 23ET24 بایستی کابل تغذیه 24 ولت DC آن نیز متصل گردد ولی برای سابرک های SMS12 / SFR02 نیازی به این کابل نمی باشد .

مشخصات فنی این محصول:

یکی از وظایف این کارت نظارت بر دیتای تبادلی بر روی باس RTU است.

بطوریکه چنانچه بیش از 30 ثانیه تبادل دیتایی بر روی باس آر تی یو وجود نداشته باشد ، سیگنالی بصورت کنتاکت خشک دال بر این موضوع ایجاد می گردد.

همچنین ماژول پردازنده نیز قابلیت فعال کردن این کنتاکت خشک را در مواقع بروز خطا ، داراست .

محصولات پیشنهادی

این سابرک جهت استفاده از حداکثر 7 ماژول IO طراحی شده است که قابلیت استفاده در PKS RTU513 و همچنین در ABBRTU560 را داراست. در صورتی که از این …

اطلاعات بیشتر

WMS13

این کارت جهت اسکن مقادیر ولتاژ و جریان DC و تحویل آن به RTU استفاده می گردد . در پروسه های صنعتی ، مقادیر آنالوگ …

اطلاعات بیشتر

کارت ورودی آنالوگ 8AIM10

از این ماژول می توان در کاربردهای ورودی دیجیتال بصورت Single Indication و Double Indication و Digital Measurands و Pulse Counters استفاده نمود. از مشخصات …

اطلاعات بیشتر

513DIR01

این سابرک جهت استفاده با قابلیت Redundant Power Supply طراحی گردیده است . لذا در مجموع 2 اسلات برای تغذیه و 18 اسلات برای سایر …

اطلاعات بیشتر

WMS12