مراسم رونمایی از PKS-RTU520 با حضور مدیریت محترم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

پیمان خطوط شرق | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

مراسم رونمایی از PKS-RTU520 با حضور مدیریت محترم شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد

در این مراسم که با میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر (ع) همزمان گردیده بود با حضور مدیر محترم پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد جناب آقای مهندس منبتی و هیئت همراه از محصول جدید و دانش بنیان شرکت پیمان خطوط شرق PKS-RTU520 رونمایی گردید. همچنین از توسعه زیرساخت های دپارتمان تحقیق و توسعه و تجاری سازی و عملیات تولید بازدید به عمل آمد.

در این بازدید ضمن تقدیر از شایستگی های مجموعه های دانش بنیان، از تخصص گرایی، جوان گرایی و تکیه بر تجربیات داخلی در بومی سازی دانش و فناوری روز به عنوان یکی از راه های برون رفت از مسائل و مشکلات کنونی کشور و بی اثر ساختن تحریم ها تأکید گردید.

همچنین در ادامه، طرح مرکز دیسپاچینگ و مدیریت مصرف و بهینه سازی انرژی ارائه گردید و ضمن توجیه فنی و ریالی طرح، به بیان مزایا و کارکردهای ویژه آن در کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری پالایشگاه پرداخته شد.

جناب آقای مهندس منبتی در این مراسم ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از محصولات داخلی و شرکت های دانش بنیان به اهمیت موضوع بهینه سازی مصرف انرژی که در قالب سیاست های اقتصاد مقاومتی تشریح گردیده اشاره نمودند.

در خاتمه جناب آقای دکتر مدنی اظهار امیدواری نمودند که شاهد تعاملات و همکاری های مشترک دو مجموعه در آینده باشیم.