بازدید بانک ملت از شرکت پیمان خطوط شرق

NewPost | ۰۳ شهریور ۱۳۹۹

بازدید بانک ملت از شرکت پیمان خطوط شرق

تامین نیازهای فناورانه کشور توسط شرکتهای دانش بنیان

آقای اسماعیلی مدیریت شعب بانک ملت استان خراسان رضوی با ابراز خرسندی از توانمندی شرکتهای دانش بنیان اظهارکرد:

شرکتهای فعال دانش بنیان درپارک علم و فناوری سهم عمده ای در تامین نیازهای فناورانه کشور دارند که در استمرار حمایت نهادهای مختلف دولتی وغیردولتی و نیز نهادهای مالی می تواند بسیار حائز اهمیت باشد.

دکتر سید مهدی مدنی مدیر عامل و رئیس انجمن شرکتهای دانش بنیان در حاشیه بازدید مدیران و هیئت همراه بانک ملت از شرکت‌ پیمان خطوط شرق بیان کرد:

در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و سال جهش تولید و با توجه‌ به سوابق درخشان شرکت‌ تلاش کردیم تا از شرایط تحریم استفاده نماییم.

وی ادامه داد:

ساخت تجهیزات بومی با تکنولوژی های روز دنیا در حوزه صنعت کنترل اتوماسیون و مانیتورینگ و اسکادا از زمینه فعالیتهای شرکت است .

دکتر سید مهدی مدنی در ادامه افزود:

در خصوص حمایت بانکها از شرکت‌ها به دو دسته تقسیم می شوند که دسته اول شرکت‌هایی که توان مالی مناسب و از رشد و توسعه خوبی برخوردارند اما شرکتهای دیگر که درگروه دوم قرارمی گیرند شرکتهای می باشند که نیاز به استفاده از تسهیلات مناسب دارند تا زمینه رشد و پیشرفت ایشان فراهم شود .

در خاتمه ایشان افزودند :

اگر حمایتهای لازم از شرکت‌های دانش بنیان انجام شود این پتانسیل و توانائی بالقوه وجود دارد که با مساعدتها و حمایتهای بانک منجر به رشد چشمگیر و روزافزون شود .