جلسه هم اندیشی و توسعه بازار برگزار شد

پیمان خطوط شرق | ۲۶ آبان ۱۳۹۹

جلسه-هم-اندیشی-و-توسعه-بازار-برگزار-شد

هیئتی متشکل از مدیران و کارشناسان معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی و توسعه بازار پارک علم و فناوری خراسان از شرکت دانش بنیان پیمان خطوط شرق بازدید کردند.

در ابتدای جلسه دکتر سید مهدی مدنی، مدیر عامل شرکت پیمان خطوط شرق با معرفی توانمندی ها و پتانسیل های این شرکت لزوم استفاده از تجهیزات و خدمات دانش بنیان این شرکت در صنایع زیرساختی را به اختصار تببین کردند.

همچنین ایشان با اشاره به تجربیات و سوابق همکاری های دیرین شرکت پیمان خطوط شرق با شرکت های بین المللی از جمله شرکت های پیشرو فناوری اروپا ، توانمندی این شرکت در خصوص رقابت با آن شرکت ها را در سطح بین المللی و با محصولات مشابه خارجی بی نظیر دانست.

در این جلسه هم اندیشی که برگزار شد آقای مهندس سعادتی رئیس گروه توسعه بازار شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی، خدمات حمایتی شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی در توسعه بازار بویژه صادارت صنایع کوچک و متوسط را بیان نموده اند و در خصوص طرح و شرایط ویژه GIZ کشور آلمان نیز به تبادل نظر پرداختند.

در خاتمه این جلسه سرکار خانم مهندس حسینیان با تأکید بر همکاری های مشترک پارک علم و فناوری خراسان، شرکت شهرک های صنعتی خراسان و انجمن شرکت های دانش بنیان خراسان، این همکاری ها را موجب توانمند سازی شرکت های دانش بنیان و فناور دانستند و با ابراز خرسندی از موفقیت های کسب شده تاکنون، خواستار افزایش گستره سطح همکاری ها در آینده شدند.